GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 1, 2012

MESYUARAT GURU-GURU DAN PPM PPKI SKKK 1 BERSAMA GURU BESAR

"Menggemilangkan Akademik"



1 OGOS, 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1

Mesyuarat guru-guru dan PPM Program Pendidikan Khas Integrasi Masalah Pembelajaran (PPKI) SKKK 1 bersama Tn. Guru Besar SKKK 1 telah diadakan pada tengahari ini di bilik guru besar. Dalam ucapan ringkasnya Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengalu-alukan kedatangan Penolong Kanan Pendidikan Khas yang baru iaitu En. Che Azhar b. Che Ismail dengan harapan semoga semua guru dan juga PPM PPKI dapat bekerjasama dengan beliau dalam menjayakan pelbagai aktiviti program PPKI SKKK 1. Seterusnya beliau berharap agar PK Pend. Khas dapat memberi komitmen dan kerjasama yang baik dalam apa jua aktiviti yang diadakan di peringkat sekolah bagi sama-sama meningkatkan kecemerlangan sekolah amnya. Beliau juga mengingatkan, sesuatu aktiviti tidak akan dapat dijalankan dengan sempurna sekiranya tidak ada kerjasama antara satu sama lain dan beliau percaya dengan jumlah keramaian guru serta PPM seramai 18 orang mampu mengerakkan aktiviti PPKI dengan lebih cemerlang lagi.

Manakala PK Pend. Khas, En. Che Azhar b. Che Ismail dalam ucapan sulungnya mengucapkan terima kasih kepada pihak sekolah amnya dan terima kasih juga kepada semua guru serta PPM PPKI khasnya kerana sudi menerima beliau untuk sama-sama menjalankan aktiviti/ program PPKI SKKK 1. Beliau  berharap agar semua kakitangan dapat memberi kerjasama yang baik dalam melaksanakan sebarang aktiviti yang melibatkan kelas PPKI dan juga aktiviti di peringkat sekolah. Beliau juga percaya sebarang program atau aktiviti yang hendak dijalankan tidak akan berjaya dengan sempurnanya sekiranya tidak ada komitmen dan kerjasama antara satu sama lain. Sesungguhnya kerjasama atau kerja secara berpasukan amat penting dalam sesebuah organisasi bagi melaksanakan sesuatu aktiviti/program dengan lebih cemerlang lagi.

Mesyuarat di tangguhnya pada jam 1.30 tgh.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.