GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 5, 2012

PROGRAM IHYA' RAMADHAN 2012

"Menggemilangkan Akademik"



5 OGOS, 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1 KOTA BHARU KELANTAN.

Bacaan Surah Yassin dan ayat-ayat Al-Quran oleh semua warga SKKK 1 sempena mengisi aktiviti Ihya' Ramadhan pada tahun ini telah diadakan pada pagi ini bermula jam 7.45 pagi - 8.15 pagi (waktu perhimpunan pagi Ahad). Semua guru dan murid bersama-sama membaca Surah Yassin  yang dipimpin oleh PK. Kokurikulum. Bacaan surah Yassin ini di baca setiap pagi Ahad bagi menggantikan perhimpunan pagi. Bagi hari-hari lain di adakan tazkirah pagi pada jam 7.30 pagi - 7.40 pagi dan tazkirah untuk guru-guru pula di adakan pada waktu  rehat murid jam 10.15 pagi bertempat di bilik guru. Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh berharap semoga  aktiviti yang diadakan sepanjang bulan Ramadhan disertai oleh semua warga sekolah, mendapat kebaikan dan keberkatan bersama. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.