GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU 2012

"Menggemilangkan Akademik"

SELAMAT HARI GURU
GURU INOVATIF MELONJAKKAN TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA






16 MEI, 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1. 

Sambutan Hari Guru Peringkat SKKK 1 telah diadakan dengan meriah dan jayanya. Pelbagai aktiviti menarik telah diadakan sepanjang hari ini. Sambutan dimulakan pada jam 7.30 pagi dan berakhir pada jam 12.45 tgh. Sambutan dimulakan dengan aktiviti senamrobik untuk semua warga SKKK 1 yang bertemakan pakaian merah. Semua warga sekolah telah melibatkan diri dan bersama-sama menjayakan aktiviti senamrobik di anjung MCN. Sejurus selepas aktiviti senamrobik, acara sukaneka untuk guru pula menyusul.  Bacaan perutusan dari KPPM pada jam 10.00 pagi dan semua warga sekolah menyaksikan ucapan Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Pelajaran Malaysia, Tan Sri Muhyiddin b. Yassin sempena sambutan hari guru peringkat kebangsaan, yang bersiaran secara langsung di TV1 pada jam 11.00 pagi. Semua murid menikmati jamuan ringkas di kelas masing-masing pada jam 11.30 pagi dan aktiviti sambutan hari guru berakhir dengan jamuan guru pada jam 12.45 tgh di kantin sekolah.

Sehubungan dengan itu, Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh (kini berada di majlis sambutan hari guru peringkat kebangsaan di Perak) mengucapkan SELAMAT HARI GURU  dan TERIMA KASIH kepada semua guru SKKK 1 di atas jasa bakti yang disumbangkan untuk meningkatkan pencapaian cemerlang dalam akademik dan kokurikulum murid-murid SKKK 1 amnya. 

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.