GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 17, 2011

PERTANDINGAN MENYEDIAKAN SANDWISH

"Menggemilangkan Akademik"





 17 OKTOBER, 2011 - Pertandingan menyediakan sarapan pagi sandwish bagi murid-murid tahun 6 telah diadakan pada pagi ini di Anjung Bestari SKKK 1. Aktiviti   yang diadakan pada hari ini merupakan salah satu aktiviti yang dirancang selepas peperiksaan UPSR. Pertandingan ini telah dikelolakan oleh guru-guru tahun 6, khas untuk murid-murid tahun 6 SKKK 1 yang melibatkan 21 kumpulan. Semua murid tahun 6 lelaki dan perempuan terlibat dengan aktiviti ini yang telah dibahagikan mengikut kumpulan masing-masing. Aktiviti bermula jam 8.00 pagi, bermula dengan penyediaan bahan-bahan asas yang dibawa sndiri oleh murid-murid sehingga menghidang, semuanya dilakukan sendiri oleh murid-murid. Objektif utama aktiviti ini adalah untuk memantapkan sikap kepimpinan, kerjasama, kreatif, yakin pada diri sendiri dan menjana ideal. Penilaian bagi setiap kumpulan dibuat berdasarkan penglibatan semua ahli kumpulan, kepimpinan, keserasian, keharmonian dan keseluruhan dari segi keaslian ideal.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.