GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 29, 2011

SUKAN TAHUNAN DAN LARIAN MINI 2011

"Menggemilangkan Akademik"






Sukan Tahunan dan Larian Mini SKKK 1 2011 telah diadakan pada 27 dan 28 September, 2011 bertempat di Padang SKKK 1. Semua murid SKKK 1 terlibat dan aktiviti ini.Pada 27 September, 2011 acara sukan dimulakan dengan acara sukaneka bagi murid-murid tahap 1, manakala tahap 2 terlibat dengan acara padang seperti lontar peluru, lompat jauh dan lompat tinggi. Pada 28 September, 2011 larian mini SKKK 1 disertai oleh murid-murid tahap 2 mengikut rumah sukan masing-masing. Tahniah diucapkan kepada para pemenang dan bagi yang kurang bernasib baik, cuba lagi di tahun hadapan insyallah......

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.