GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jan 19, 2011

MESYUARAT QIT KOTA JEMBAL 1/2011

"Menggemilangkan Akademik"




18 JANUARI, 2011 - Satu mesyuarat QIT Kota Jembal kali 1/2011 telah diadakan di bilik mesyuarat SK. Kubang Kerian 1 pada jam 11.00 pagi - 1.30 tgh dipengerusikan oleh Pengerusi QIT Kota Jembal iaitu Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh (Sk. Kubang Kerian 1). Mesyuarat kali ini telah dihadiri oleh semua guru besar atau wakilnya sebanyak 12 buah sekolah. Terdapat 3 buah sekolah yang diwakili oleh Penolong Kanan iaitu SK. Kubang Kerian 3 (guru besarnya hadir mesyuarat lain), SK. Mentuan (guru besarnya cuti sakit) dan SK. Chicha Menyabong (guru besarnya ada urusan kecemasan). Turut hadir dalam mesyuarat tersebut ialah Tuan Pegawai Pelajaran Daerah Kota Bharu iaitu Tn. Hj. Che Abd. Aziz b. Hj. Daud. Mesyuarat pada kali ini membincangkan tentang perancangan aktiviti tahunan dalam QIT pada tahun 2011 yang melibatkan aktiviti kokurikulum, peningkatan kurikulum serta menetapkan pembahagian tugas setiap sekolah dalam aktiviti yang dirancang. Antaranya  Ko-kurikulum dipengerusikan oleh SK. Mentera, Ko-Akademik - SK. Chicha Menyabong, Bahasa Melayu - Sk. Gong Dermin, Bahasa Inggeris - Sk. Kubang Kerian 1, Perkembangan Staf dan kecemerlangan UPSR- Sk. Kubang Kerian 3, Agama/Bina Insan - Sk. Raja Bahar, Sains - Sk. Sultan Ismail 4, Peperiksaan - Sk. Sering, Matematik - Sk. Wakaf Stan, ICT - Sk. Mentuan, Kebudayaan - Sk. Kota Jembal dan Kebajikan & Sosial Sk. Banggu. Dalam mesyuarat kali ini pengerusi QIT Kota Jembal Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh berharap agar setiap aktiviti yang dirancang diperingkat QIT pada tahun ini dapat dilaksanakan dengan lancar dan bertambah kecemerlangannya insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.