GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jan 16, 2011

MAJLIS PENYAMPAIAN SUMBANGAN KEPADA ANAK-ANAK YATIM SK. KUBANG KERIAN 1

 Guru Besar Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh bersama Saudara Anuar b. Hj. Safian 
(Ketua Pergerakan Pemuda Umno Kelantan)

 Para ibu/bapa/penjaga yang hadir

 Penyerahan Buku Akaun Tabung Haji oleh Pengerusi TOMBAK dengan diiringi oleh Pegawai Lembaga Tabung Haji Kelantan kepada para ibu/bapa/penjaga anak masing-masing
"Menggemilangkan Akademik"

16HB. JANUARI 2011 - Satu Majlis Penyampaian Sumbangan Tabung Orang Muda Berbakti Kelantan (TOMBAK) kepada anak-anak yatim SK. Kubang Kerian 1 telah diadakan pada hari ini bertempat di Bilik Mesyuarat SK. Kubang Kerian 1 pada jam 10.00 pagi. Saudara Anuar bin Haji Safian (Ketua Pergerakan Pemuda Umno Kelantan) merangkak pengerusi TOMBAK, wakil Tabung  Haji Kelantan serta para wartawan telah hadir dalam majlis tersebut. Seramai 33 orang daripada 37 orang  ibu/bapa/penjaga hadir  untuk menerima sumbangan.Dalam ucapan ringkasnya, saudara Anuar b. Hj. Safian memaklumkan objektif utama sumbangan tersebut adalah untuk membantu anak-anak yatim piatu yang belajar di SKKK 1 agar dapat meringgankan beban keluarga dalam urusan persekolahan mereka. Secara amnya TOMBAK telah ditubuhkan pada tahun 2010 yang diilhamkan oleh saudara Anuar b. Hj. Safian sendiri dengan objektif utama untuk membantu anak-anak yatim di Negeri Kelantan. Murid yang terpilih untuk menerima sumbangan ini akan menerima sebanyak RM 30.00 sebulan selama 10 bulan iaitu sejumlah RM 300.00, yang mana telah dibuka akaun Tabung Haji. Pada majlis ini para ibu/bapa/penjaga akan menerima buku akaun tabung haji anak masing-masing.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.