GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jan 24, 2011

MAJLIS TAKLIMAT IBUBAPA DAN AKU JANJI MURID TAHUN 6

"Menggemilangkan Akademik"





 KUBANG KERIAN 24HB. JANUARI 2011 - Satu Majlis Taklimat Bersama Ibubapa dan Akujanji murid tahun 6 telah diadakan pada hari ini bertempat di Anjung Bestari SK. Kubang Kerian 1. Turut hadir dalam majlis tersebut ialah YDP PIBG SKKK 1, Tn. Hj. Mohd Yunus @ Ab. Halim b. Tahir. Majlis yang diadakan pada hari ini adalah sebagai akujanji murid tahun 6 yang akan menghadapi Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) untuk belajar  sedaya upaya  memenuhi hasrat dan cita-cita di hadapan ibubapa serta guru-guru yang mengajar mereka. Dalam majlis ini murid tahun 6 membaca ikrar untuk menumpukan sepenuh perhatian terhadap pelajaran dan berusaha bersungguh-sungguh demi mencapai kejayaan cemerlang dalam UPSR 2011.
Dalam majlis ini juga guru besar dalam ucapannya telah memperkenalkan guru-guru tahun 6 yang merupakan tenaga penggerak utama dalam menentukan kejayaan anak-anak tahun 6 dalam UPSR 2011. Turut di maklumkan tentang aktiviti-aktiviti yang akan diadakan sepanjang tahun 2011 yang menjurus kepada peningkatan pencapaian  cemerlang UPSR 2011. Antara aktviti yang akan dijalankan ialah kelas serambi , motivasi kecemerlangan UPSR, pembelajaraan secara On-Line Zoom A dan lain-lain aktiviti yang akan di maklumkan selepas ini. Sehubungan dengan itu Tn. Guru Besar SKKK 1. Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh berharap agar usaha yang berterusan yang akan dijalakan dapat meningkatkan lagi keputusan cemerlang dalam keputusan UPSR pada tahun ini. Beliau juga turut mengalu-alukan dan memberi peluang kepada semua ibubapa agar sentiasa berjumpa dan berbincang dengan guru-guru tahun 6 atau dengan beliau sendiri bagi meningkatkan lagi pencapaian cemerlang anak masing-masing.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.