GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 4, 2010

::Skkk1 Juara Karnival Futsal Terbuka::


Tanggal 3 Oktober 2010-SKKK1 muncul johan Karnival Futsal Terbuka USMKK Anjuran Kelab Rekreasi Universiti dan Kebajikan Sosial bagi kategori Sekolah Rendah.dengan kejohanan ini membolehkan para pemain membawa pulang medal dan wang tunai berjumlah RM200 setelah menewaskan pasukan Sharmi Sport B pada perlawanan akhir dengan jaringan 2-1.
      Perlawanan di  peringkat kumpulan pula, yang dibimbing oleh  En. Izani b. Mahmood dan En. Muhd Ruiz b. Ahmed telah berjaya menewaskan sk. Seri Chempaka 2-0, menewaskan N10 Kid 3-2 dan tewas kepada Sharmi Sport B 2-3.
Pada peringkat separuh akhir SKKK1 menewaskan Akademi Bunut Payong 3-0, manakala Sharmi Sport B menewaskan sk.Sultan Ismail 4 pada separuh akhir satu lagi dengan jaringan 2-0 melalui sepakan penalti setelah seri 1-1.
        Menurut Pengurus pasukan En. YM Tuan Mohd Zani b. Tuan Soh para pasukan SKKK1 telah serasi bermain bersama sebagai satu pasukan kerana pasukan ini dibentuk sejak dari usia 10 tahun lagi iaitu ketika di tahun 4.


"Menggemilangkan Akademik"

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.