GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 19, 2010

::Penyampaian Hadiah Galakan Bulan Seni::


Tanggal 17 Oktober 2010 - satu majlis penyampaian hadiah untuk para pemenang yang telah berjaya dalam aktivit yang dijalankan spanjang Bulan Seniyang dianjurkan oleh Panitia Seni telah diadakan.M ajlis telah disempurnakan oleh Guru Besar Skkk1,Tuan Hj.Mohamed b.Che Noh.Hadiah diberi mengikut aliran.Semua murid dari aliran perdana telah mengambil bahagian dalam aktiviti yang dijalankan oleh Panitia seni ini.
Tuan Guru Besar dalam ucapannya telah merakamkan setinggi-tinggi penghargaan buat Team Panitia Seni yang telah bertungkus lumus menjayakan program ini.Tahniah kepada ketua Panitia Seni,Puan Wan Arina di atas kejayaan beliau mengepalai program ini.

Tuan Guru Besar dan Puan PKP sedng menyampaikan hadiah kepada para pemenang...
tahniah atas kejayaan anda!!!!

"Menggemilangkan Akademik"

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.