GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 18, 2010

::Penyampaian Wang Ihsan Sekolah-sekolah Parlimen Kubang Kerian 2010::

     Tanggal 14 Oktober 2010-Skkk1 telah menjadi tuan rumah bagi satu Majlis Penyampaian Wang Ihsan Parlimen Kubang Kerian.Majlis ini disempurnakan di Anjung Bestari Skkk1.Majlis dirasmikan oleh Tuan Hj.Nordin b.Hj.Awang,Timbalan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kubang Kerian.Turut hadir di majlis tersebut ialah Tn.Hj.Mohamad b Jusoh,Penolong PPD ( Pegawai Kokurikulum & Sains Sosial ) dan juga Yang Dipertua PIBG Skkk1,Tuan Hj.Mohd Yunus @ Abd Halim b.Tahir.
      Seramai 160 keluarga dari Sk.kubang Kerian 1 dan 117 orang dari Sk.Pasir Hor telah menerima sumbangan ini.Tuan Hj.Nordin dalam ucapan perasmiannya telah menyatan bahawa wang ihsan ini adalah sumbangan daripada kerajaan Pusat dan meminta agar para ibubapa yang terpilih ini menggunakan sebaik-baiknya wang ini.wang ini sekurang-kurangnya dapat membantu meringankan perbelanjaan persekolahan anak-anak mereka.
      Majlis mengucapkan jutaan terima ksaih kepada Tuan hj.Nordin b.Hj.Awang,Tuan Hj.Mohamad b. Idris,Tuan Hj.Mohd Yunus@Abd Halim b.Tahir di atas kesudian mereka menyempurnakan majlis pada hari ini.
Ucapan daripada Tuan Hj.Nordin b.hj.Awang,Timbalan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kubang Kerian
Ucapan daripada YDP PIBG Skkk1,Tn.Hj.Mohd yunus@Abd Halim Tahir...

Tuan Guru Besar dalam majli penyampaian wang ihsan....

Penyampaian wang ihsan kepada ibubapa....
Antara ibubapa yang hadir....

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.