GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 7, 2009

**SEKITAR MAJLIS PERPISAHAN PEMIMPIN KECIL SKKK1**

Tanggal 05 November 2009 merupakan suatu tarikh yang mungkin tidak akan dilupakan oleh para pemimpin kecil Skkk1 yang terdiri daripada pengawas sekolah,pengawas Pusat Sumber dan Briged ICT.Majlis perpisahan akhir tahun ini diadakan di Hotel Renaissance.Ianya dihadiri oleh kira-kira seramai 250 orang para pemimpin kecil sekolah.Kesmua pengawas ini diiringi oleh guru-guru penasihat masing-masing.Majlis telah dirasmikan oleh Guru Besar Skkk1,Tuan Hj.Mohamed B.Che Noh.Turut hadir sama ialah PKP Puan Hjh.Wan Rosnani Wan Hamat,PK HEM Puan Norani Abdullah dan PK Ko kurikulum Tuan Hj.Hilmi B. Ismail.Majlis ini diserikan dengan persembahan nyanyian oleh penyanyi sekolah yang sudah tidak asing lagi,yakni pasangan Siti Nurhaliza dan Mawi Skkk1,YM.Tg.Norsilawaty Raja Hassan dan En.Noor Iman.Mereka mendendangkan beberapa buah lagu.Tuan Guru Besar,Hj.Mohamed b.Che Noh berharap agar majlis-majlis sebegini akan dapat diteruskan pada masa-masa akan datang memandangkan para pemimpin cilik di Skkk1 ini telah melaksanakan tugas mereka dengan baik sepanjang tahun.

Persembahan mantap daripada En.Noor Iman dan Tengku Norsilawati...keduanya guru Skkk1 
 
Selepas perasmian majlis,boss bersama isteri dan cucunda... 

Guru-guru penasihat pemimpin kecil 
 
Pengawas Pusat Sumber Sekolah 

Sempat bergambar kenangan... 

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.