GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 21, 2009

**JAMUAN PERDANA AKHIR TAHUN**

16 November 2009 mulai jam 7.45 malam,perkarangan Dewan Muhamed Che Noh( MCN) sudah dipenuhi dengan guru-guru,kakitangan dan barisan PIBG SKKK1.Hadirnya seluruh warga SKKK1 ini adalah semata-mata untuk memeriahkan majlis "Jamuan Perdana SKKK1".Majlis ini diadakan dalam suasana yang penuh gilang gemilang.konsep majlis adalah ala-hotel di mana segala peralatan hotel dan makanan ditempah khas dari hotel.Majlis dimulakan dengan doa selamat,diikuti dengan ucapan Tuan Guru Besar.Para hadirin dihidangkan dengan pelbagai juadah yang istimewa sambil dihiburkan dengan nyanyian dari penyanyi SKKK1 yang tidak asing lagi,YM.Tengku norsilawaty Raja Hassan bersama pasangannya Saudara Noor Iman.Dalam majlis ini juga cabutan bertuah telah diadakan.Majlis berakhir hampir jam 11.00 malam dengan meninggalkan segala kenangan yang teramat indah.....

 Doa selamat dari ustaz Syakir ( JQAF )

Pn.PK1 sebagai penyambut tamu....kelihatan sedang menyambut kedatangan dif kehormat
 
Ucapan alu-aluan daripada Tuan guru Besar Skkk1
 
pemenang cabutan bertuah...tahniah!!! 
 
Dendangan istimewa daripada YM.Tg.Norsilawaty Raja Hassan...Dato' Siti nurhaliza SKKK1 



No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.