GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 7, 2009

**LATIHAN JOGATHON DAN GOTONG ROYONG**






Tanggal 05 november 2009 satu latihan Johathon peringkat sekolah bagi sesi 2009 telah disempurnakan.Para peserta yang terlibat mula berkumpul di medan perhimpunan seawal jam 7.30 pagi. Selepas semua guru diberi taklimat tentang check point, murid dilepaskan secara berperingkat-peringkat iaitu tahun 3 satu kumpulan dan tahun 4, 5 dan 6 satu kumpulan. Semua murid diminta melepasi sebanyak 4 check point untuk sampai semula ke sekolah. Larian Johathon yang sebenarnya akan diadakan pada 11hb. November, 2009 ini iaitu hari Rabu minggu hadapan.Pada jam 10 pagi,selepas tamat latihan larian,semua murid diarahkan untuk bergotong royong membersihkan kawasan sekolah sempena gotong royong membasmi denggi.Gotong royong ini di bawah kelolaan Unit Hal Ehwal Murid SKKK1.Puan Norani Bt.Abdullah selaku PK HEM turut sama turun padang bersama murid-murid dan warga SKKK1.Guru besar SKKK1 Tuan Hj.Mohamed b.Che Noh sangat berpuas hati dengan kerjasama yang ditunjukkan oleh semua unit di Skkk1."Sama-sama Gemilangkan SKKK1 di bumi Kerian yang tercinta"

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.