GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 17, 2009

**SELAMAT DATANG KE SKKK1**


Tanggal 17 Ogos 2009 Skkk1 telah menerima seramai 20 orang guru PBS ( Penilian Berasaskan sekolah ) yang terdiri dari Institut Perguruan Malaysia dari beberapa cawangan seperti IP Raja Melewar,IP Darul Aman,IP Sultan Abdul Halim dan IP Kota Bharu dan IP Perempuan Melayu Melaka.Mereka di sini selama dua minggu.Guru Besar Skkk1 Tuan Hj.Mohamed B. Che Noh dan Puan Wan Rosnani selaku PK Pentadbiran Skkk1 serta barisan pentadbir dan seluruh warga SKKK1 mengucapkan selamat datang kepada para guru PBS ini.Semoga dapat menjalankan kajian dan pemerhatian seperti yang diarahkan oleh pihak IPG mengikut kampus masing-masing....Jadikan Skkk1 ini sebagai wadah anda untuk terus menimba pelbagai pengalaman yang berkaitan dengan bidang keguruan...

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.