GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 9, 2009



Kota Bharu-6 Ogos majlis karnival Sains dan Teknologi telah dirasmikan oleh YAB Menteri Besar Kelantan Tn.HjNik Abdul Aziz B.Nik Mat bertempat di Balai Islam.Sempena majlis ini satu penyampaian hadiah telah dilaksanakan kepada semua peserta yang mengambil bahagian dalam pertandingan yang diadakan sempena Program Pembangunan Sains dan Teknologi yang dirancang oleh Kerajaan Pusat di bawah Kementerian Sains, Teknologi dan Alam Sekitar Malaysia. Program Pembangunan Sains dan Teknologi ini diadakan bertujuan untuk meningkatkan kesedaran masyarakat terhadap pentingnya sains dan teknologi dalam proses pembangunan negara. Pelbagai katogeri dipertandingkan termasuklah katogeri sekolah rendah,katogeri sekolah menengah,pengajian tinggi,pejabat-pejabat kerajaan dan sektor awam.Para peserta dari Kelab Komputer Skkk1 terdiri daripada Adik Ariff Rezza B. Ariffendi , Muhammad Husnan B. Anuar Musaddar telah menerima hadiah khas katogeri laman web.Mereka menerima cek sebanyak RM 300 bersama sijil penyertaan dan piala.Katogeri multimedia yang diwakili oleh Adik Nur Fatin Syifaa', Nur Ayuni dan Nur Hamiza Bt. Mohammad Hilmi telah dinobatkan sebagai johan pertandingan multimedia peringkat negeri kelantan Katogeri Sekolah Rendah.Mereka menggondol piala,cek bernilai RM 1000 dan sijil penyertaan. Barisan peserta ini telah bertungkus-lumus bagi menyahut seruan ke arah pembudayaan ICT sekolah seperti yang selalu diwar-warkan oleh Guru Besar Sekolah, Haji Mohamed B. Che Noh. Semoga dengan penyertaan dalam pertandingan yang sihat sebegini SKKK1 akan dapat melahirkan pelajar-pelajar yang celik ICT sebagaimana seruan kerajaan Malaysia ke arah peluasan sekolah bestari.Beliau juga mengucapkan tahniah dan syabas kepada para peserta dan juga guru pembimbing Pn.Wan Ramlah Bt.Daud selaku Guru Penyelaras Bestari sekolah ini bersama juruteknik En.Sharkawi B.Ibrahim dan En.Farid dengan nasihat daripada Tuan Hj.Hilmi Ismail selaku penolong kanan kokurikulum SKKK1.Semoga aktiviti-aktivi sebegini akan diteruskan dan lebih giat dijalankan lagi pada masa-masa akan datang."SAMA-SAMA BUDAYAKAN ICT SKKK1 & GEMILANGKAN AKADEMIK SKKK1"

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.