GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 11, 2009

**HILANGNYA SEBUTIR PERMATA- CIKGU HAJAH NIK ASIAH**


Tanggal 11 Ogos 2009 kira-kira jam 7.00 pagi, Puan Hajah Nik Asiah Nik Taib telah menghembuskan nafasnya yang terakhir di HUSM Kubang Kerian setelah lebih kurang seminggu dirawat di unit rawatan rapi (ICU) HUSM. Arwah telah mengalami kemalangan jalanraya dalam perjalanan dari Tanah Merah ke Jeli. Ketika itu arwah bersama anak lelakinya. Arwah mengalami cedera parah manakala anaknya hanya cedera ringan apabila kereta yang dinaiki telah dirampuh oleh sebuah lori.Kami di SKKK1 sentiasa mendoakan semoga roh Puan Hjh Nik Asiah akan sentisa dicucuri rahmat Allah.....Amin!!!Sesungguhnya dari Allah kita datang dan kepadaNya kita akan dikembalikan.Sama-sama kita hadiahkan surah Al Fatihah kepada arwah Pn.Hjh.Nik Asiah."Apabila matinya anak Adam,akan terputuslah segala amalannya kecuali tiga perkara:sedekah jariah,ilmu yang memberi munafaat dan anak yang solleh yang sentiasa mendoakannya...."

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.