GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 28, 2009

**PESTA SUKAN TAHUNAN 2009 MERIAH**







Sukan tahunan SKKK1 pada tahun ini berlangsung selama 2 hari,27 dan 28 Mei 2009 di padang sekolah SKKK1.Empat rumah sukan masing-masing berentap dalam pelbagai acara yang dipertandingkan.Antara acara tersebut termasuklah acara padang,sukaneka,olahraga dan acara pegawai seperti rakit darat dan 4x100 meter.Perbarisan peserta pada tahun ini begitu hebat sekali di mana mereka diiringi dengan pasukan pancaragam Batelion ke 30 Rajemin Askar raja yang diundang khas oleh Puan Penolong Kanan 1 dan puan Penolong Kanan HEM.Hadirin yang menyaksikan perbarisan ini sangat teruja dengan kehebatan dan kemantapan iringan para pancaragam yang diundang khas ini.Acara yang paling mendapat tepukan yang gemuruh ialah acara pegawai.Para pegawai sukan terdiri daripada guru besar,penolong kanan ko,guru-guru dan pekerja.Mereka merentap untuk merebut juara dalam acara rakit darat dan 4 x 100 meter.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.