GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 9, 2018

PENYAMPAIAN SIJIL PRNGHARGAAN KECEMERLANGAN PERCUBAAN PPSR

9 OGOS, 2018 - SK KUBANG KERIAN 1








Penyampaian Sijil Penghargaan dan sumbangan duit sebagai sokongan motivasi kepada murid-murid yang telah berjaya memperolehi 6A dalam percubaan PPSR baru-baru ini telah disampaikan oleh Guru Besar Tn Hj Mohamed bin Che Noh, pada perhimpunan pagi Ahad. Seramai 6 orang murid telah berjaya memperolehi kecemerlangan 6A. Tahniah dan Syabas diucapkan. Semoga terus cemerlang di masa akan datang.

Senarai Murid Yang Berjaya Memperolehi 6A dalam Percubaan PPSR 
1. Adam Abdul Rahman b. Muhammad
2. Aniq Muqri bin Mohd Asri
3. Muhammad Amir bin Mohd Fauzi
4. Alya Munira bt Abdullah
5. Damia Qistina bt Suhaimi 
6. Wan Nur Farhanah bt Wan Amir


Selain itu Sijil Penghargaan juga diberikan kepada 5 orang murid yang berjaya lulus semua matapelajaran bagi murid-murid yang berada di kelas terkebelakang.

1. Najmi Firdaus b. Abdullah (6 Cerdik)
2. Muhammad Sufi bin Mohd Fadhil (6 Cerdas)
3. Nurul Aina Syafiqah bt Mohd (6 Cerdas)
4. Mohamad Najmin bin Nazlan (6 Cemerlang)
5  Nurfatnin Hidayah bt Nordin (6Cemerlang)

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.