GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 15, 2017

PROGRAM IHYA' RAMADHAN PERGERAKAN PUTERI ISLAM MALAYSIA

 
Tahniah dan syabas diucapkan kepada Pergerakan Puteri Islam (PPIM) SKKK1 kerana telah terpilih untuk  menyertai Program Ihya Ranmadhan Pergerakan Puteri Islam Malaysia. Program tersebut telah diadakan pada hari ini 12 Jun 2017 sempena Hari Nuzul Quran bertempat di SMK Naim Lilbanat Kota Bharu Kelantan. Seorang guru penasihat PPIM SKKK1 dan seorang ahli PPIM SKKK1 (murid) telah terlibat dalam program tersebut yang diadakan bermula jam 9.00 pagi hingga 12.00 tgh. Program tersebut telah dikendalikan oleh Ustazah Hasyinah bt. Hj. Ahmad, mantan PK HEM SMK Naim Lilbanat. Antara aktiviti yang diadakan ialah solat dhuha, solat tasbih, tazkirah dan tadarus Al-Quran.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.