GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Feb 28, 2017

LAWATAN CAKNA MURID

28 FEBRUARI 2017 - SK KUBANG KERIAN 1




Lawatan Cakna Murid bagi keluarga murid yang mengalami musibah kebakaran rumah kediaman pada minggu lepas telah diadakan oleh pihak sekolah pada 27 Februari 2017. Keluarga murid yang terlibat dengan musibah kebakaran itu merupakan murid tahun 2 Cekal adik Alya Zahra dan 3 Cakna adik Afif Zakwan. Rombongan lawatan tersebut diketuai oleh Tn Guru Besar, Tn Hj. Mohamed bin Che Noh dan beberapa orang guru SKKK1. Dalam lawatan tersebut Tn. Guru Besar telah menyampaikan sumbangan kewangan RM480 yang didermakan oleh seluruh warga sekolah melalui punggutan derma kilat dan menyampaikan sumbangan bag, peralatan sekolah serta satu set lengkap buku teks dan buku tulis. Pihak sekolah juga sedang berusaha untuk memberi sumbangan berupa pakaian sekolah kepada kedua-dua orang pasangan adik beradik tersebut kerana keluarga mereka sekarang hanya tinggal sehelai sepinggan. Semoga sumbangan yang diberikan sedikit sebanyak dapat membantu meringgankan keluarga mereka.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.