GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jan 1, 2017

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN SESI 2017

1 JANUARI 2017 - SK KUBANG KERIAN 1










Selamat datang bagi ibubapa/murid tahun 1 dan selamat kembali ke sekolah sesi persekolahan 2017 buat semua warga SK Kubang Kerian 1. Suasana persekolahan pada hari pertama begitu ceria sekali dengan kehadiran semua murid lengkap berpakaian serba baru. Walaupun cuaca pada pagi ini hujan renyai-renyai dan kadang kala lebat, sedikitpun tidak mematahkan semangat murid untuk datang awal dan belajar di sesi 2017. Tahniah dan syabas diucapkan kepada semua murid yang hadir pada hari ini.  Semua pentadbir dan guru-guru SKKK1 mengucapkan selamat belajar dan semoga kalian semua mendapat kejayaan yang cemerlang dalam semua aspek Kurikulum dan Kokurikulum sepanjang tahun 2017. Insyallah..

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.