GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 22, 2016

PERASMIAN PADANG DAN JAMUAN LAKSA SKKK1

22 SEPTEMBER, 2016 - SK KUBANG KERIAN 1











 Majlis Perasmian Padang dan Jamuan Laksa SKKK1 telah diadakan pada hari ini dengan jayanya bermula jam 8.30 pagi hingga 3.00 petang. Majlis dimulakan dengan perasmian padang SKKK1 di awal pagi dengan perlawanan bola sepak antara beberapa pasukan seperti pasukan Elit SKKK1, Tunas Sekolah, JKR dan PIBG SKKK1 seterusnya diikuti dengan jamuan makan laksa. Majlis perasmian padang SKKK1 telah disempurnakan oleh Tn. Hj. Mohamed Rohim bin Mohamed YDP Majlis Guru Besar Kelantan.

Jamuan laksa dan kutipan derma pembinaan Musolla Al-Fateh merupakan program amal yang bertujuan mendapatkan dana bagi menyiapkan Musolla AlFateh SKKK1 yang dianggarkan memerlukan dana sebanyak RM50 000 lagi. 

Objektif Utama Majlis :-
  • Mengumpul dana sebanyak RM30 000
  • Mengeratkan silaturahim antara pihak sekolah dan masyarakat
  • Memupuk nilai kecaknaan kepada sekolah
  • Memenuhi objektif SARANA
 

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.