GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Apr 16, 2015

TEMASYA SUKAN TAHUNAN SKKK1 2015 - HARI KEDUA

SK KUBANG KERIAN 1- 16 APRIL 2015

SK.Kubang Kerian 1 telah  menyempurnakan  acara sukan tahunan pada hari ini dengan penuh meriah dan gilang gemilang.Acara sukan tahunan dimulakan seawal 7.45 pagi bermula dengan perarakan setiap kontigen rumah sukan iaitu,Pasukan Merah, Pasuhan Kuning,Pasukan Biru,Pasukan Hijau dan diikuti oleh Pasukan Ungu.Acara perarakan dan perbarisan ini berlangsung dengan lancar.

         Acara sukan diteruskan dengan acara balapan serentak dengan acara padang.Kemuncak acara sukan pada hari ini dimeriahkan lagi dengan acara jemputan iaitu lari berganti-ganti 4x100 meter lelaki.Pasukan yang menyertai acara tersebut ialah SK.Sultan Ismail 4,SK Pasir Hor,SK Wakaf Stan dan SK Padang Kala.Acara ini telah dimenangi oleh SK Sultan Ismail 4.Pasukan tuan rumah hanya berpuas hati dengan mendapat tempat ketiga.

        Majlis penyampaian hadiah disempurnakan sebaik saja setiap acara yang dipertandingkan selesai.Acara penutup telah diadakan dianjung MCN dengan diraikan oleh semua warga SKKK1.Dalam kejohanan Sukan Tahunan SKKK1 2015 ini Pasukan Biru telah mendapat tempat pertama diikuti oleh Pasukan Kuning,Pasukan Merah,Pasukan Hijau dan Pasukan Ungu Mohd Danish Ikram dari Pasukan Merah telah diumumkan sebagai olahragawan sekolah manakala olahragawati telah disandang oleh adik Wan Nor Shafiqa bt Wan Azlan juga dari Rumah Merah.

         Setinggi -tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan Kejohanan Olahraga dan Sukaneka SK Kubang Kerian 1 2015.












                                           
  Pasukan Jemptan dari SK Padang Kala

                                       
     Pasukan SK Ismail 4 ( Johan acara 4x 100 meter )

                               




No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.