GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 26, 2015

MAJLIS PERSARAAN PN HJH ZAINAB-GURU PENDIDIKAN KHAS







SK KUBANG KERIAN 1-26 Mac 2015

Satu majlis perpisahan guru pendidikan khas iaitu Pn.HJh Zainab telah berlangsung pada hari ini di Kantin SKKK1. Majlis yang ringkas dan meriah itu telah diraikan dengan penuh  kesayuan.Pn Hjh Zainab  atau lebih mesra dipanggil ibu banyak menyumbang jasa dan bakti pada sekolah terutama pada  unit pendidikan khas. Dalam majlis ini juga setiap panitia telah menyampaikan cenderahati senagai tanda kenang kenangan. PK Hem juga turut menyarungkan sebentuk cincin sebagai tanda ingatan tulus ikhlas warga SKKK1 buat guru yang disayangi itu.

Semoga Pn.Hjh Zainab dapat menikmati alam persaraan dengan penuh kebahagiaan di samping suami tersayang.Selamat Bersara.





No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.