GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 21, 2014

LARANGAN MENGHAMPIRI KAWASAN PEMBINAAN

21 JUN 2014 - SK KUBANG KERIAN 1



Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT kerana penantian murid-murid serta warga PPKI SKKK1 untuk sebuah kelas dan bangunan yang selamat diduduki akan tercapai dalam tahun 2014 ini. Bangunan kelas PPKI sedang didirikan dikawasan sekolah berhampiran dengan padang dan kantin sekolah. Ianya mula didirikan pada pertengahan Jun 2014 baru-baru ini. 

Oleh itu semua murid-murid SKKK1 adalah dilarang sama sekali untuk menghampiri atau bermain-main di kawasan pembinaan tersebut kerana ianya amat berbahaya untuk keselamatan semua murid. Larangan ini meliputi sepanjang masa samada di waktu pagi, semasa menjalankan aktiviti PJ dipadang, waktu rehat,atau waktu kelas fardu ain sebelah petang. Adalah diharapkan agar semua murid dapat mematuhi peraturan yang telah ditetapkan ini untuk sama-sama menjaga keselamatan diri masing-masing daripada berlakunya perkara yang tidak diingini. Sekian. Terima kasih.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.