GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 29, 2014

AKTIVITI PERHIMPUNAN PAGI INI

29 JUN 2014 - SK KUBANG KERIAN 1

Penyampaian pelbagai hadiah dan cenderahati telah disampaikan pada pagi ini mengikut kategori masing-masing antaranya :-

  • Penyampaian hadiah keceriaan dan kebersihan kelas mengikut kelas
  • Penyampaian hadiah keceriaan dan kebersihan kelas mengikut tahap (kelas terbersih mengikut tahap)
  • Penyampaian sijil penghargaan Kejohanan Silat Seni Sekolah Menengah dan Rendah Peringkat Negeri Kelantan 2014. Telah diadakan pada 1 Jun 2014 bertempat di SMK  Tengku Indera Petra, Gua Musang.
  • Penyampaian hadiah dan cenderahati serta sijil pertandingan pidato piala diraja dan bercerita  Bahasa Melayu Peringkat QIT Kota Jembal 2014
  • Pidato Piala Diraja - Adik Hana Humaira bt. Che Rosli dengan tajuk pidatonya "Amalan Membaca Teras Masyarakat Berilmu" - Tempat pertama (Johan)
  • Bercerita Tahap 1 - Adik Nur Syifaa Nadiah bt. Mohd Mazdi dengan tajuk ceritanya "Anak Cicak Yang Putus Ekor " - Tempat pertama (Johan)
  • Bercerita Tahap 2 - Adik Muhammad Azim Hakimi b. Mohd Mazdi dengan tajuk ceritanya " Kera Sepiak Putera Terbuang" - Tempat pertama (Johan)






Seluruh warga sekolah mengucapkan tahniah kepada yang berjaya...moga terus maju dan berjaya pada masa akan datang. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.