GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Apr 10, 2013

MAJLIS PERASMIAN DAN PENUTUPAN BULAN PANITIA BAHASA MELAYU

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

10 APRIL, 2013 - SK KUBANG KERIAN 1, KOTA BHARU


"Mari Bersama Memartabatkan Bahasa Melayu"






Majlis Perasmian dan Penutupan Bulan Panitia Bahasa Melayu SKKK1 telah diadakan dengan penuh meriah pada pagi ini di tapak perhimpunan pagi. Majlis dimulakan di awal pagi dengan ucapan alu-aluan dari Pengerusi Panitia Bahasa Melayu iaitu Cikgu Mohd Suhaimi dan seterusnya di susuli dengan beberapa persembahan dari murid-murid SKKK1 bermula dari persembahan murid Pra Sekolah, Murid Tahap 1 dan Murid Tahap 2.Majlis ini juga diselang seli dengan penyampaian hadiah semua pertandingan yang telah diadakan sepanjang bulan Panitia Bahasa Melayu.



Aktiviti Pertandingan Bulan Panitia Bahasa Melayu 2013
  • Pertandingan Mencipta Pantun Tahap 2
  • Pertandingan Buku Skrap
  • Pertandingan Bercerita Tahap 1
  • Pertandingan Ejaan Tahap 1
  • Pertandingan Tulisan Cantik Tahap 1




Guru-guru Bahasa Melayu SKKK1 2013

Pn. Noraini bt. Abdullah, Pn. Wan Arina bt. Wan Hamat, Pn. Hasiah bt. Yaccob, Pn. Marshitah bt. Baharum, Pn. Norma bt. Mohammad, Pn. Wan Zaini bt. Wan Othman, Pn. Wan Norma bt. Wan Abd Rahman, Pn. Halina bt. Aziz, Pn. Norhashimah bt. Wan Ismail, Pn. Norina bt. Sidek, En. Zulkipli b. Ibrahim, En. Kamaruddin b. Manaf, YM Tn. Kamariah bt. Tn Hamzah, Pn. Azmani bt. Mohammad, En. Suhaimi b. Yusof, Pn. Martinawati bt. Salleh, Pn. Hazirah bt. Mohd Yusoff, En. Mohd Nazari b. Anuar, En. Mohd Razani b. Idris, Pn Nik Arina bt. Abd Ghani, En. Mohd Izani b. Mahamod, YM Tg. Masrol b. Tg Mansor, En. Mohd Al-Baqir sholeh, En. Mohd Zuki b. Ghani dan En. Azahari b. Muhammad



Dalam ucapan ringkasnya, Tn. Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua murid yang berjaya dalam pertandingan yang telah dipertandingkan. Syabas dan tahniah juga kepada semua murid yang terlibat dalam membuat persembahan sempena Majlis Perasmian Penutupan Bulan Panitia Bahasa Melayu pada hari ini. Semua aktiviti yang telah diadakan, bertujuan untuk mendedahkan kepada semua murid supaya berani mencuba, berusaha dalam semua keadaan untuk mencipta sebuah kejayaan yang cemerlang, gemilang dan terbilang, dalam apa jua bidang yang diceburi. Seterusnya beliau juga mengucapkan terima kasih kepada semua warga SKKK1 yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan majlis pada hari ini. Tanpa sokongan serta semangat kerjasama dari semua warga sekolah, tidak mungkin majlis yang gilang gemilang ini dapat diadakan dengan sempurna dan jayanya. Seterusnya Tn. Guru Besar menyemak dan menandatangani buku skrap yang dihasilkan oleh murid-murid sebagai simbolik berakhirnya Bulan Panitia Bahasa Melayu pada tahun 2013. Majlis diakhiri dengan penyampaian cenderahati kenang-kenangan daripada Panitia Bahasa Melayu kepada Tn. Guru Besar SKKK.



 

Lenser kamera yang sempat dirakam dan diringkaskan dalam laman blog ini menceritakan semua aktiviti sepanjang Majlis ini diadakan pada pagi ini. 

Insyallah panjang umur berjumpa lagi di tahun hadapan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.