GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 17, 2011

KEPUTUSAN UPSR SKKK 1 2011

"Menggemilangkan Akademik"


50 orang murid yang memperolehi keputusan cemerlang 5A bergambar kenangan dengan Guru Besar dan Penolong Kanan SKKK 1


 Pasangan Kembar turut memperolehi keputusan cemerlang 5A


KUBANG KERIAN 17 NOVEMBER, 2011 - Majlis peyampaian slip keputusan peperiksaan UPSR 2011 dan  sijil penghargaan kepada semua murid yang mendapat keputusan cemerlang 5A telah diadakan di Dewan SKKK 1 dengan dihadiri oleh sebahagian ibu bapa. Slip keputusan dan sijil penghargaan telah disampaikan oleh Pn. Penolong Kanan Pentadbiran. Pada tahun ini SKKK 1 mencatatkan keputusan 50 orang murid mendapat 5A dan 27 orang murid mendapat 4A 1B. Secara keseluruhannya keputusan pada tahun ini boleh dibanggakan kerana semua murid lulus semua matapelajaran. Dalam ucapan ringkasnya, Tn Guru Besar SKKK 1 Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua murid yang berjaya memperolehi keputusan  cemerlang pada tahun ini. Semoga keputusan yang diperolehi pada hari ini menjadi pemangkin untuk memperolehi keputusan yang lebih cemerlang di masa hadapan. Insyallah. 

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.