GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 3, 2011

LARIAN 1MURID, 1SUKAN, 1MALAYSIA

"Menggemilangkan Akademik"





KOTA BHARU 2 JULAI 2011- Larian 1Murid, 1sukan, 1Malaysia telah turut disertai oleh seluruh warga SKKK 1 bermula jam 7.45 pagi. Semua warga sekolah telah berhimpun seawal 7.30 pagi untuk memulakan larian dengan melakukan sedikit senaman ringkas memanaskan badan, senamrobik. Larian tersebut diketuai oleh Tn. Guru Besar SKKK 1 Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh serta penolong kanan, guru dan murid-murid tahap 2 iaitu tahun 4, 5 dan 6. Semua peserta menamatkan larian sejauh 1.3KM selama lebih kurang 20 minit. Selepas acara larian murid-murid menyertai pertandingan futsal mengikut rumah sukan masing-masing dan seterusnya murid tahap 1 menyertai acara sukaneka. Acara padang di tamatkan lebih kurang jam 12.45 tgh. Sehubungan dengan ini Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan syabas kepada semua peserta yang turut menyertai larian 1Murid, 1Sukan 1 Malaysia yang mana merupakan salah satu aktiviti yang menyihatkan......Semoga larian ini dapat dijadikan slah satu acara tahunan dan akan diadakan lagi pada masa akan datang.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.