GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 22, 2011

PERTANDINGAN BERCERITA DAN PERTANDINGAN PIDATO (TAHAP 1 DAN 2) PIALA DI RAJA QIT KOTA JEMBAL 2011

"Menggemilangkan Akademik"


Pertandingan bercerita dan pertandingan pidato bagi tahap 1 dan 2, piala Di Raja QIT Kota Jembal 2011 telah diadakan pada 13 Jun, 2011 bertempat di SK. Gong Dermin. SKKK 1 di bawah Panitia Bahasa Melayu telah menghantar 3 orang murid untuk menyertai pertandingan tersebut, iaitu Nur Shazra 'Ain Haifa bt. Suhaimi bercerita tahap 1, Atikah bt. Mohd Nasruddin bercerita tahap2 dan Aina Hanim bt. Hisham pidato. Dalam pertandingan yang disertai tersebut, SKKK 1 telah mendapat  tempat pertama (Johan) dalam pertandingan bercerita tahap 1 (kisah tentang seekor anak ayan yang bernama Ucu), dan mendapat tempat saguhati dalam pertandingan bercerita tahap 2 dan pertandingan pidato. Guru Besar SKKK 1 Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan tahniah dan syabas kepada para pemenang dan berusaha lagi untuk pertandingan yang seterusnya.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.