GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Feb 6, 2018

MESYUARAT AGUNG PIBG DAN PENYAMPAIAN BANTUAN AWAL PERSEKOLAHAN

6 FEBRUARI 2018 - SK KUBANG KERIAN 1













Majlis mesyuarat agung PIBG dan penyampaian bantuan awal persekolahan 2018  telah diadakan dengan jayanya pada petang ini bertempat di Anjung MCN SKKK1. Seramai 650 orang murid layak menerima bantuan awal persekolahan RM 100 pada petang ini yang terdiri daripada keluarga berpendapatan RM 3000 ke bawah.

Majlis telah dirasmikan oleh  YBG En.Mohd Rusli bin Salleh, Ketua Penerangan Umno Bahagian Kubang Kerian. Turut hadir bersama pada petang ini En. Zaidi bin Abdullah, Ketua Bahagian Linus, Pejabat Pendidikan Daerah Kota Bharu.

Dalam ucapan alu-aluan, Tn. Guru Besar , Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh, mengucapkan terima kasih kepada YBG En.Mohd Rusli bin Salleh wakil kepada Datuk Muhammad b. Abdul Ghani, Ketua UMNO Bahagian Kubang Kerian yang tidak dapat hadir pada petang ini kerana berada di luar daerah atas urusan rasmi.  

Beliau juga turut mengucapkan  terima kasih kepada semua ibu bapa yang sudi meluangkan masa bersama pada petang ini, terima kasih kepada para penderma yang sudi menghulurkan menderma sempena mesyuarat agung PIBG pada hari ini.Sekalung ucapan tahniah juga ditujukan kepada AJK PIBG yang baru dipilih dan dilantik pada petang ini. Kesempatan yang ada pada petang ini, beliau turut memaklumkan PBS akan diteruskan dengan penambahbaikan. Seterusnya beliau mengucapkan terima kasih kepada ibu bapa yang telah menghantar  usul mesyuarat agung PIBG pada petang ini. Semua usul yang dikemukakan akan dibincangkan dan akan diambil tindakan dalam mesyuarat AJK PIBG dalam masa terdekat.


No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.