GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 29, 2016

SELAMAT BERSARA

28 JULAI 2016 - SK KUBANG KERIAN 1 








 
 




Majlis meraikan persaraan seorang guru Pn. Hjh Norina bt Sidek dan kakitangan Pn. Norizan bt. Yunus SKKK1 telah diadakan dengan jayanya pada Khamis, 28 Julai 2016. Majlis tersebut telah diadakan dengan penuh meriah bertemakan kuning hitam bertempat di Anjung Bestari SKKK1. Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Azman bin Mohamad, ucapan Guru Besar, ucapan akhir yang diraikan, persembahan guru-guru perempuan dan lelaki SKKK1 dan seterusnya penyampaian hadiah dan cenderahati kenang-kenangan daripada warga sekolah kepada Pn. Hjh Norina dan Pn Norizan dan seterusnya cenderahati tanda ingatan daripada yang dirai kepada surau SKKK1 yang sedang dalam pembinaan. Majlis berakhir dengan jamuan makan tengahari di kantin.

Dalam ucapan ringkas alu-aluan, Tn. Guru Besar, Tn Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan terima kasih kepada kedua-dua yang diraikan kerana telah memberi kerjasama yang begitu baik sepanjang menjalankan tugas di sekolah ini. Seterusnya memohon maaf andainya terdapat tutur kata atau arahan yang kurang menyenangkan sepanjang bertugas di sekolah ini. Harapan dan doa semoga kedua-dua yang dirai sentiasa di beri kesihatan yang baik, di murahkan rezeki, dipermudahkan oleh Allah SWT dalam segenap urusan dunia dan juga akhirat dan seterusnya selamat berehat. Insyallah panjang umur akan bersua lagi selepas ini.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.