GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 10, 2015

KARNIVAL AMAL SK KUBANG KERIAN 1 BERSAMA DETTOL

SK KUBANG KERIAN 1 - 10 OKTOBER 2015

Karnival amal SKKK1 bersama Dettol telah diadakan dengan jayanya di perkarangan SKKK1 pada hari ini. Konsep Riang Ria sambil beramal merupakan tema karnival pada hari ini. 

Majlis dimulai dengan acara senamrobik seawal jam 8.00 pagi. Senamrobik ini telah disertai oleh pelajar dan semua guru serta kaitangan SKKK1. Tn. Hj. Tarmiji bin Hj Musa selaku Ketua Sektor Bahagian Psikologi dan Kaunseling bersama-sama turut serta dalam acara terasebut. Majlis Perasmian Pembukaan Karnival Amal SKKK1 telah disempurnakan oleh beliau sejurus selepas acara senamrobik berakhir.





























No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.