GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 2, 2015

SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI PERINGKAT SEKOLAH

30 JULAI 2015 - SK KUBANG KERIAN 1

SK.Kubang Kerian 1 telah mengadakan Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri peringkat sekolah dengan penuh meriah dan warna warni.Majlis dimulai dengan perhimpunan pagi yang di adakan secara ringkas dan di akhiri dengan pemberian duit raya kepada semua murid .Acara Pengagihan duit raya telah  di ketuai oleh Tuan Guru Besar dan diikuti oleh barisan Penolong Kanan Sk Kubang Kerian 1.Seterusnya Majlis Sambutan  Hari Raya dihiasai lagi dengan acara dewan iaitu persembahan lagu raya dari guru-guru dan murid-murid SK Kubang Kerian 1 di Anjung Bestari.Jamuan Hari Raya bermula tepat jam 10.30 pagi.Pelbagai juadah hari raya telah dihidangkan disetiap kelas.Murid-murid dan guru dapat menikmati juadah hari raya dengan penuh gembira dalam suasana hari raya.Mereka dapat berkumpul dan mengambil gambar bersama-sama sambil menikmati juadah yang dihidangkan.















No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.