GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 17, 2014

SAMBUTAN MERDEKA RAYA 2014

17 OGOS, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1

Sambutan Merdeka Raya peringkat SKKK1 pada tahun ini telah diadakan dengan jayanya dan begitu meriah sekali. Pelbagai acara menarik telah diadakan pada sebelah pagi bermula jam 7.45 hingga 9.45 pagi. Antaranya,  nyanyian lagu-lagu patriotik, lagu Kemerdekaan, ucapan alu-aluan oleh Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh, ceramah tentang kemerdekaan oleh Tokoh Kemerdekaan YDP PIBG SKKK1, Tn. Hj. Abd Halim @ Yunus b. Tahir, pantun teka teki kemerdekaan dan persembahan Pentomen oleh murid-murid tahun 4 dan 5. 
Sebelum majlis sambutan MerdekaRaya tamat, guru-guru SKKK1 telah membuat satu kejutan kepada Tn. Guru Besar, meminta beliau memotong kek Hari Lahir ke 56 yang jatuh pada hari Jumaat 15 Ogos, baru-baru ini. Semua guru dan murid sama-sama menyanyikan lagu "Selamat Hari Lahir"...Sehubungan dengan itu seluruh warga SKKK1 mengucapkan Selamat Hari Lahir Kepada Tn. Guru Besar SKKK1, dengan diiringi doa agar dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dunia akhirat dan semoga diberi kesihatan serta kebahagiaan yang berpanjangan. Insyallah. 
Seterusnya jamuan Hari Raya diadakan mengikut stesen dengan hidangan begitu menyelerakan disetiap stesen yang telah ditetapkan. Majlis sambutan berakhir jam 1.15 tgh.








No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.