GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Dec 26, 2012

MESYUARAT GURU KALI PERTAMA SESI PERSEKOLAHAN 2013

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

24 DISEMBER, 2012 - SK KUBANG KERIAN 1



Mesyuarat guru SKKK1 kali pertama bagi sesi persekolahan 2013 telah diadakan dengan jayanya pada hari ini bertempat di Bilik Mesyuarat SKKK1. Sebelum memulakan mesyuarat, GB mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru SKKK1 di atas sumbangan serta komitmen yang telah diberikan sepanjang persekolahan tahun 2012 dalam bidang masing-masing. Tanpa kerjasama yang erat di kalangan warga sekolah, sebarang aktiviti tidak mungkin dapat dilaksankan dengan jayanya dan mencapai kecemerlangan dalam semua bidang samada Kurikulum dan Kokurikulum.Dalam taklimat tersebut juga GB SKKK1 telah memberi mandat serta pesanan kepada semua guru yang hadir agar lebih bersemangat dan sentiasa bekerjasama dalam menjalankan tugas yang berkaitan dengan kecemerlangan sekolah.Taklimat ditangguhkan jam 1.15 tgh.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.