GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 12, 2012

SUKAN TAHUNAN SKKK 1 2012

"Menggemilangkan Akademik"







12 JULAI 2012 - Temasya sukan tahunan SKKK 1 bagi tahun 2012 telah dijayakan dengan sempurnakan selama 2 hari berturut-turut bermula 10 Julau - 11 Julai 2012. Pelbagai acara  dan aktiviti menarik telah diadakan sepanjang 2 hari temasya tersebut. Turut diadakan pertandingan hiasan khemah tercantik dan pertandingan perbarisan. Semua murid dan guru-guru setiap rumah pasukan yang bertanding bertungkus lumus menjayakan aktiviti sepanjang 2 hari tersebut. Pasukan Rumah Kuning telah dinobatkan sebagai Johan keseluruhan sukan tahunan SKKK 1 pada tahun ini, manakala Pasukan Rumah Merah telah meraih gelaran Johan  bagi pertandingan hiasan khemah tercantik dan johan pertandingan perbarisan. Turut memeriahkan acara sukan tahunan pada kali ini ialah pasukan Askar Melayu dari Kem Desa Pahlawan yang telah membuat persembahan mainan muzik dan tarian dari kaum Semazau. Temasya sukan tamat pada kira-kira jam 6.00 petang. 


Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh dalam ucapan ringkasanya mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua pasukan yang bertanding dan ucapan terima kasih kepada semua guru, kakitangan, ibu bapa, murid dan orang perseorangan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan temasya sukan tahunan SKKK 1 pada tahun ini, insyalah jika dipanjangkan usia akan berjumpa lagi di tahun hadapan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.