GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 24, 2012

PERKHEMAHAN UNIT UNIFORM 2012 SKKK 1



24 JUN 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1

Perkhemahan Unit Beruniform SKKK 1 pada tahun 2012 telah diadakan dengan jayanya pada Khamis 21hb. Jun 2012 hingga Sabtu 23hb. Jun 2012 (2 malam 3 hari) bertempat di Kem Sri Nipah Bachok. Pelbagai aktiviti dan pertandingan menarik telah diadakan sepanjang perkhemahan tersebut, antaranya Pertandingan Kawad Kaki Statik, Pertandingan Khemah (cantik, kemas, sistemetik dan bersih), Pertandingan membina istana pasir dan pertandingan persembahan malam kebudayaan.

Keputusan Penuh :-

Pertandingan Kawad Kaki Statik 
- Johan Pasukan TKRS, Naib Johan Pasukan Puteri Islam dan tempat ke 3 Pasukan Pengakap 

Pertandingan Khemah (cantik, kemas, sistemetik dan bersih)
- Johan Pasukan Puteri Islam, Naib Johan Pasukan TKRS dan tempat ke 3 Pasukan PBSM

Pertandingan Membina Istana Pasir 
 Johan Pasukan PBSM, Naib Johan Pasukan Puteri Islam dan tempat ke 3 Pasukan Pengakap

Pertandingan Persembahan Malam Kebudayaan.
 Johan Pasukan TKRS, Naib Johan PBSM dan tempat ke 3 Pasukan Pengakap

JOHAN KESELURUHAN  : PASUKAN TUNAS KADET REMAJA SEKOLAH (TKRS)

Majlis penyampaian hadiah bagi setiap pertandingan telah disampaikan oleh Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh. Dalam ucapan ringkasnya Tn. Guru Besar SKKK 1 menashatkan semua murid agar sentiasa bergiat aktif dalam Kokurikulum selaras dengan kecemerlangan dalam bidang akademik. Sesungguhnya Minda yang cerdas bermula dari badan yang cergas. Kecemerlangan yang sebenar bukan hanya diukur dari sudut akademik semata-mata malah penyertaan dalam aktiviti Kokurikulum juga turut di ambil kira. Diharapkan semoga semua murid-murid SKKK 1 sentiasa bergiat aktif dalam Kokurikulum. Seterusnya beliau mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua warga SKKK1 yang telah menyumbangkan idea dan tenaga dalam menjaya aktiviti perkhemahan Unit Beruniform SKKK 1 bagi tahun 2012.


No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.