GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Apr 10, 2012

AKTIVITI TERAPI BERKUDA PPKI SKKK 1

"Menggemilangkan Akademik"





10 APRIL, 2012 - KUBANG KERIAN. Kelas Pendidikan Khas Integrasi SK.Kubang Kerian 1 telah mengadakan sesi terapi berkuda pada hari ini bermula jam 8.30 pagi hingga jam 12.00 tgh bertempat di Yayasan Orang Kurang Upaya Kelantan(YOKUK). Aktiviti terapi pada hari ini melibatkan 11 orang murid. Semua murid yang terlibat telah diberi latihan terapi menaiki kuda oleh juru terapi yang bertauliah. Aktiviti terapi ini di jalankan setiap minggu berselang seli dengan terapi air juga di bawah kelolaan YOKUK. Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak YOKUK di atas kerjasama yang diberikan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.