GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Feb 1, 2011

PERLAWANAN SILATURAHIM BOLA SEPAK SKKK 1- SMK LONG YUNUS




'Mengemilangkan Akademik'

Satu perlawanan Silaturahim Bolasepak SKKK 1 - SMK Long Yunus/PPD Bachok telah diadakan pada petang Isnin 31hb. Januari, 2011 jam 5 petang bertempat di Padang Sk. Kubang Kerian 1, Kota Bharu. Perlawanan persahabatan ini bertujuan untuk mengeratkan hubungan silaturahim dan semangat kesukanan di kalangan guru. Pasukan SKKK 1 diketuai oleh Guru Besar, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh, manakala pasukan lawan di ketuai oleh Pegawai Pelajaran Daerah Bachok (Unit Kaunselor) iaitu En. Zairul Anuar b. Che Mahmood. Perlawanan yang diadakan pada kali ini amat meriah dengan mendapat banyak sokongan penonton daripada kedua-dua pasukan bertanding. Walaubagaimanapun perlawanan yang diadakan pada kali ini berakhir dengan mata 0-0. Perlawanan persahabatan akan diadakan sekali lagi selepas cuti Tahun Baru Cina nanti bertempat di padang SMK Long Yunus . Selepas acara perlawanan kedua-dua pasukan menjamu selera dengan sedikit juadah jamuan ringan.Sehubungan itu Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh selaku ketua pasukan berharap agar semua guru dapat mengekalkan semangat kesukanan yanga ada dari semasa ke semasa.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.