GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 13, 2010

::Annual Dinner Bertemakan Kuning Diraja Meriah::

Tanggal 12 Nov 2010-Satu majlis Annual Dinner telah diadakan sempena mengakhiri sesi persekolahan bagi tahun 2010 telah diadakan di Restoran Syam,kota Bharu,kelantan.majlis ini berjalan seperti yang dirancangkan.majlis dimulakan pada  jam 8.00 malam dengan ucapan alu-aluan daripada Tuan Guru Besar Skkk1,Tn.Hj.Mohamed B.Che Noh.Semua guru dan kakitangan serta AJK PIBG yang hadir memakai pakaian berwarna kuning sempena tema kuning diraja.Pelbagai acara telah diadakan termasuklah dendengan lagu daripada beberapa orang guru seperti saudara Noor Iman,En.Zuki,En.Mohd Izani,En.Mahmood,En.Wan mahmud,Tn.Hj.Mohamed Che Noh,Tn.Hj.Yunus @Halim dan beberapa orang guru lagi.Acara-acar alain yang turut diadakan adalah anugerah-anugerah khas dan cabutan bertuah.Anugerah yang paling berprestij adalah King dan Queen Skkk1 yang disandang oleh En.Nik Abdul Aziz B.Ismail dan Pn.Wan Arina Bt.Wan Hamat.
Penyandang gelaran king n queen skkk1...En.Nik Abdul Aziz dan Pn.Wan Arina
Jawatankuasa PIBG SKKK 1 sempat merakam kenangan bersama.......
ceria selalu.....menunggu juadah!!!
Makan...jangan tak makan.....
YDP PIBG,AJK PIBG dan PK HEM Skkk1 di depan pintu masuk.....

"Menggemilangkan Akademik"

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.