GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 31, 2010

::SELAMAT PENGANTIN BARU::

Sk.Kubang Kerian 1-29 Julai 2010-Satu jamuan ringkas bagi meraikan sepasang mempelai yang bertemu jodoh mereka di Skkk1 telah diadakan di kantin sekolah.Majlis ini diadakan khas oleh kedua pengantin itu bagi menyatakan tanda kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana dipertemukan jodoh di sini.Pasangan tersebut ialah Ustaz Noor Iman B.Ayub dan pasangannya Cikgu Rosliza Bt.Mohd Jaafar yang merupakan guru Pendidikan khas Skkk1.Kedua mempelai telah melangsungkan perkahwinan mereka  pada 22 Julai 2010 baru-baru ini."Selamat Pengantin Baru buatkedua mempelai.....Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat,dan yang penting dari dunia hingga akhirat.
Pasangan pengantin sedang menerima hadiah drp guru-guru Skkk1 yang diwakilkan kepada Tuan Guru Besar Skkk1

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.