GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 27, 2009

**KURSUS BLOG AKADEMIK**

Tanggal 28 Oktober 2009 satu kursus Pembinaan Blog Akademik sekolah telah diadakan kepada guru-guru penyelaras ict JPN Kelantan.Penceramahnya adalah Puan Zuriah Bt.Mohamed,manakala fasilitatornya adalah En.Mohd Ropi B.Awang dan En.Sufian B.Mat Nawi.Para peserta terdiri daripada 28 buah sekolah sekitar JPN Kota Bharu.Semoga kursus dan bengkel sebegini akan lebih memantapkan lagi penguasaan ICT di kalangan guru-guru penyelaras ICT atau penyelaras bestari.Diharapkan dengan kursus ini juga guru-guru ict dapat berkoloborasi antara satu dengan yang lain demi memantapkan lagi pengurusan ict di sekolah masing-masing.....Terima kasih diucapkan kepada Unit ICT Akademik,puan Zuriah Mohamed yang sentiasa sudi menghulurkan sumbangan sama ada daripada segi ilmu pengetahuan dan juga perbelanjaan kursus.

Pn.Zuriah Mohamed sedang membimbing para peserta  Blog Akademik 

 
Penceramah undangan...Ustaz Mohd Sufian Mohd Nawi dari Sk.Seri Chempaka 

 
Begitu tekun para peserta mengikuti sesi bengkel sehingga waktu rehat pun sanggup menjamah makanan di hadapan komputer 

 
Penceramah undangan...En.Mohd Ropi B.Awang atau nama penanya, Muharowang  dari Sk.beris Panchor

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.