GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 12, 2011

LAWATAN KAJIAN PELAKSANAAN KSSR TAHUN 1/2011

"Menggemilangkan Akademik"


11 OKTOBER, 2011 - Penolong Pengarah Bahagian Kurikulum, Kementerian Pelajaran Malaysia, Pn. Roziah bt. Idros telah membuat lawatan ke SKKK 1 untuk membuat kajian dan soal selidik tentang keberkesanaan  pelaksanaan KSSR tahun 1 / 2011. Semua guru SKKK 1 yang mengajar di tahun 1 telah diberi sedikit taklimat serta maklum balas tentang pelaksanaan KSSR yang telah dijalankan di sekolah sepanjang tahun ini. Semua guru yang terlibat telah mengisi borang soal selidik dan berbincang perkara yang berkaitan dengan perlaksaan KSSR  tahun 1 di SKKK 1.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.