GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 27, 2009

**LATIHAN KONFIGURASI RANGKAIAN**

Tanggal 26 Oktober 2009 Skkk1 sekali lagi telah menerima kunjungan pelajar dari kolej  Multimedia Cosmo Point Kota  Bharu untuk sesi latihan mengenai konfigurasi rangkaian.Kali ini melibatkan dua orang pelajar sahaja.Mereka telah dibimbing oleh juruteknik komputer  En.Sharkawi Ibrahim bersama penyelaras ICT Skkk1,Puan Wan Ramlah Bt.Daud.Latihan ini merupakan salah satu sesi tinjauan dan liputan yang mesti dibuat oleh pelajar ini dalam menyiapkan tugasan yang berkaitan dengan kongfigurasi rangkaian mereka.

Penerangan mengenai sambungan  dari router ke swith dan seterusnya kabel-kabel yang terlibat dalam kongfigurasi rangkaian oleh Pn.Wan Ramlah sambil diperhati oleh PKP Puan Hjh Wan Rosnani Wan Hamat
 
Penerangan dan latihan "ping IP "daripada En.Sharkawi Ibrahim FT 17 Skkk1

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.